tirsdag 29. november 2011

Berit!



Smådamene er på skolen, og jeg har vært på sykehuset for røntgen av lunger. Har hatt den for mange velkjente lungebetennelsen som har herjet i høst. Men blir ikke helt frisk og hoster mye (!) enda. Det var godt å komme inn og hjem, for her rusker og blåser det noe inne i hampen! Berit er ei røff dame :)  Godt å være inne, skal kose meg med en kopp Pukka-te. Med den søte navnet LOVE, blir så glad når jeg ser den lille "love-lappen" på teposen :) Ekstra kos blir det med nytt glossy magasin. 




På vei hjem fra sykehuset fikk jeg med meg en liten julegave også..har alltid planer om å være tidlig ute med julegavene, men det blir vel med tanken i år også...
Men denne ligger å venter på en liten venn ihvertfall ;)

Nå litt lunsj, så en rask tur i matbutikken, tror det blir pasta bolognese med godt brød og salat. Ingen lav-karbo her i huset ;)!



Ha en fin dag i "blåsten" !





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar