torsdag 8. desember 2011

EN KJØKKENTITT


Hils på elgen Fred.

Klikket hjem fra  mushroom.no . Der kan du også finne hjorten Buck og elefanten Eyan.



Kusmite er en av favorittene i huset. " Prins Vladimir",  er og blir den beste!


Kjøkken HTH


Lampe Fly fra Kartell, stol Eames

Denne uken har det jammen gått i ett, med hektisk aktivitet hver eneste kveld. I kveld er det siste øving for smådamene, før den store juleavslutningen mandag, på Folketeateret. De danser jazz og klassisk så her går det i dans, dans og atter dans.

Idag har jeg ordnet litt i huset, ryddet kjøkkenet bl.a så jeg fikk tatt et par bilder ;) Og gått en lang tur sammen med Brunosten. Han ser ut som en liten snøball etter endt tur, og er så søt og så glad!

Nå står det gløgg på menyen, hos Fam Gab :)


Bon soir!




2 kommentarer:

  1. Hei, Hei. Kjempefin blogg du har!

    Jeg har laget bøkene Sanselig sommer og Sanselig jul og holder nå på med en ny bok som får tittelen Sanselige Rom.

    I den forbindelsen har jeg en stor konkurranse der man kan vinne flotte interiørpremier for 22.000,- Jeg vil med dette gi deg en personlig invitasjon til å være med. :-)

    Hvis du ikke allerede er med kan du se mer ved å bruke denne linken:

    http://franciskasvakreverden.blogspot.no/2013/02/stor-konkurranse-vinn-premier-for-mer.html

    Frist for å være med er 15. mars.

    Ha en flott uke!

    Beste hilsen Franciska :-)

    SvarSlett
  2. Hei, Hei. Kjempefin blogg du har!

    Jeg har laget bøkene Sanselig sommer og Sanselig jul og holder nå på med en ny bok som får tittelen Sanselige Rom.

    I den forbindelsen har jeg en stor konkurranse der man kan vinne flotte interiørpremier for 22.000,- Jeg vil med dette gi deg en personlig invitasjon til å være med. :-)

    Hvis du ikke allerede er med kan du se mer ved å bruke denne linken:

    http://franciskasvakreverden.blogspot.no/2013/02/stor-konkurranse-vinn-premier-for-mer.html

    Frist for å være med er 15. mars.

    Ha en flott uke!

    Beste hilsen Franciska :-)

    SvarSlett