lørdag 17. desember 2011

GLAD LØRDAG




Åh, det er godt med fri, og en glad og utsovet familie...



Glass fra Menu, zinkhus fra Walter, lysestake fra Åhlens og t-lysstake fra In House. Og julebrus fra Hamar Lillehammer Bryggeri ;))



I dag har mann og barn vært på shopping uten meg. Jeg har vært hjemme og ordnet til jul, vasket gjennom litt kopper og serviser som må være klart til bruk til jul og gått en lang tur med Brunosten. Og når jeg kom inn fra tur tok jeg meg et stort glass med julebrus - noe det drikkes mye av i Gab-hjemmet i desember! Det er så godt og det blir nok litt ekstra stas siden det drikkes kun i julemåneden...





Beste godisen!





Her er en liten anbefaling, eller stor anbefaling faktisk - lakris fra Johan Bülow. Jeg rett og slett elsker lakris, og dette må være den beste av alle. Den er å få kjøpt i velassorterte dagligvarebutikker. Selv har jeg kjøpt disse på Jacobs på Holtet i Oslo. Den er så god, deilig lakris dekket med sjokolade!  Den finnes i flere varianter MÅ prøves...


Nå står middag for tur, i kveld blir det fleskefilet med hjemmelaget potetmos, aspargis, pastinakk og deilig saus. 
Etterfulgt av godis godis og godis!
Livet er for kort til ikke å kose seg :)



Heisann! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar