tirsdag 20. desember 2011

I MINE DRØMMER




I mine drømmer ligger noe av dette under treet...



Skjerf - Tine K, Lue- Kevandbelle, Stylebop.com, Converse Silver/ high, Lip gloss- nr. 10 Grapefruit- Clinique,
Service- Royal Copenhagen, Hello Cupcake- Leila Lindholm, Kitchen Aid


Her er noen av mine ønsker...tror jeg er den eneste i hele verden som enda ikke har en Kitchen Aid på kjøkkenbenken :/ Når skal Larsemann, skjønne at denne virkelig trengs? Da hadde det jo blitt mange cupcakes og annet snask fra bl.a Leila Lindholm. En god lue, er ikke å forakte, selv om den virkelige vinteren lar vente på seg...
Lipgloss er en nødvendighet..lurer på hvor mange liter som går ned i fordøyelsessystemet i året...tror det er mange damer som går rundt med glossy tarmer for å si det sånn ;)
Jeg ønsker også å begynne å samle på dette klassiske serviset fra Royal Copenhagen, men til den prisen så blir det vel med det som med mye annet, med drømmene...




Jeg setter meg ned å drømmer videre...













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar