tirsdag 20. desember 2011

JULEPYNT





Jeg har en "synd" som må bekjennes...







..og det er noe som ikke er så poppis i bloggeverden. Nemlig, at jeg må ha en dose rød julepynt, hvis ikke blir det ingen jul.
Jeg synes det må være forskjell på jul og hverdag, og så er jeg noget nostalgisk. Vil gjerne gi barna den gode julefølelsen jeg selv hadde i julen som barn.






Her i bydelen skinner solen og himmelen er blå. Jeg ønsker meg overskyet, litt snø og "tenne lys inne vær" Jeg synes rett og slett ikke at det passer med sol i julen..folk synes sikkert jeg er snodig med slike tanker..tror jeg må flytte nordover til mørketid :)
I går fikk vi pyntet treet i stua, og det ble veldig koselig. Nå gjenstår det lille som skal stå i smådamenes lille tv-stue. Det skal pyntes med den søteste pynten vi har, ikke mammas kjedelige pynt ;)




Med ønske om en fin kveld i julestria...








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar