fredag 9. desember 2011

PEPPERKAKER



I dag har smådamene bakt pepperkaker for andre gang i år. De går vist unna om dagen, både når jeg ser og når jeg ikke ser ;) Merkelig hvor fort de forsvinner, hmm..! Men idag sluttet de tidlig så da ble det tid til å lage noen flere..




I dag har huset blitt vasket så nå lukter det godt, nå mangler det bare litt ferske blomster. Tror jeg må hive meg ut med Osten og gå innom det lille skafferiet borti veien her og få fatt på blomster. Hvite ranukler kanskje?



Her er beviset på hvorfor disse kakene forsvinner så fort..:D


I kveld blir det wok med kylling på Fam Gab. Far lager mat hver helg, noe fruen setter stor pris på. Han er kankende god på kokkelering. Jeg har endelig etter flere år med påtvunget tro på at jeg elsker å lage mat, innrømmet både for meg selv og de rundt meg - at jeg synes faktisk det er ganske kjedelig :/ Men glad i å spise den det er jeg!! ha-ha ;)


HAPPY WEEKEND!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar