torsdag 15. desember 2011

POSTMANNEN KOM MED GODIS



Pur glede i heimen med morro i postkassen...






I dag kom postmannen med godis i posten. Pakke fra fineste hviit. Jeg tror jeg klarte å "gnaske" til meg et av de siste putetrekkene fra Day, hurra !






 Nå har ting begynt å falle litt til ro i heimen, i og med at alle juleavslutninger er vel overstått. Da blir det straks mer tid til mye annet.
I morgen fyller eldste lille Gab 12 år og gave er bestilt på nettet, men enda ikke kommet. Hun får vel få et bilde av presangen på morgenen. Men hun vet hva hun får, og vet at den ble bestilt litt i seneste laget.. Men den som venter på noe godt... :)


Blir det grønn jul?


 Har egentlig bestemt meg for å ikke å la det gå inn på meg. Jeg skal ha julestemning, og jeg skal kose meg :) !


Heisann !



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar