søndag 11. desember 2011

SOM TIDEN FLYR



Det er så vanskelig å rekke alt man har tenkt seg...




I dag har jeg da slettes ikke rukket det jeg hadde tenkt. Det nærmer seg Lucia, og må da bare innse at Safransboller med mandelfyll, sannsynligvis blir bakt etter selve Luciadagen ... 

Men -  det vi har rukket er, kinobesøk. Vi er så heldige å ha ny kino i bydelen, noe som gjør kinobesøket så meget meget enklere, enn da vi måtte dra ned til byen. 
Vi har sett "Jul i Blåfjell 2 ", den er vel obligatorisk med små damer i hus?  Vi koste oss veldig, men må vel si jeg likte den første bedre...


Fikk også ordnet gave til min lille store niese på 21. 
Nå begynner vi å komme i mål med årets "pakkesanger", ah det er deilig det! 
Jeg føler meg så stressa før jeg føler at jeg har gaveracet under kontroll. 


Nå litt kveldskos med te og marmeladeblings til kvelds!


God kveld!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar