torsdag 12. januar 2012

CHILL NORWAY




Tenker smådamene kunne tenkt seg litt av dette...







Merker jeg gleder meg til litt varmere vær nå, litt lettere tøy og nakne ben. Vet jeg ikke lyver veldig, om jeg nevner at disse nakne benene kunne trengt litt (les mye) sollys også.
Kjenner to smådamer som ikke sier nei til disse behagelige klærne fra Chill N, som bare er så nydelige å ha på ! 
Vi får se hva som havner i skapet etterhvert både til små og store..


Nå kommer snart den eldste av damene hjem, slutter tidlig på torsdager. 
Og da er det litt mor og datterlunch som står på tapetet. 
Vet ikke helt hva jeg skal lage - kanskje en god omelett med skinke, purre og spinat. Med godt brød er jo det smaskens..
 Som en hvilket som helst bestemor ville sagt, har du egg så har du mat ;)
Kanskje vi tusler bort på cafeen rett borti gaten vår og koser oss der, vi får se..




Sannelig er det fredag i morgen!

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar