torsdag 19. januar 2012

FIN DAG





Sol ute, sol inne...










Solen har varmet i vår lille bydel i dag og det er så deilig. 
Kjenner energien strømmer på.
 Har vært på jobben og fått unna masse som lå å ventet.

Nå har jeg nettopp kommet hjem etter å ha vært på brudekjoletitt igjen. 
Nå har valget blitt tatt, og jeg er så glad - for kjolen er helt nydelig og bruden vil bli så nydelig.
Kjenner jeg gleder meg til bryllup, lenge siden sist...








Som sagt så har dagen vært nydelig, og etter jobb var jeg ute på lang tur med min firbente venn.
 Brunosten er forøvrig nyklippet og frisert etter beste måte. Testet ny hundeklipper i går, og bor du i Oslo-området så kan jeg trygt anbefale Sniff Snaff Snute, kjempe flinke!



Hoppsann...





3 kommentarer:

  1. For en lekker blogg du har. Falt pladask med en gang jeg kom inn her. :) Legger meg til som følger jeg. Fine bilder hos deg. :)
    Skal i bryllup til sommeren jeg også. Gleder meg. Stas det! :D

    Klem Marlene

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, så hyggelig å høre! I like måte må jeg si, super fin blogg du også! God helg til deg, klem fra meg :)

      Slett