søndag 8. januar 2012

HEISANN 2012




Billigere enn søstra til gratis...




Skjenk IKEA, bilde ISAK.uk, lampe Artemide - Illums Bolighus.



Både romjul og det nye året har bestått av hosting og atter hosting. Denne mykoplasmaen har virkelig satt seg i kroppen min og jeg sliter med å bli kvitt den. Resultat er dårlig fremgang i bloggen. Har funnet ut at jeg får gjøre det når jeg har tid og overskudd og ikke stresse med det.
I dag har vi hatt en deilig rolig søndag i strålende sol. Har gått en deilig tur i det fine været og hentet en stor kjele med min snille fars hjemmelagede lapskaus . Smådamene elsker "Baffs" mat og de har sikkert middag både i dag og i morgen :)






Nå er det salg overalt ! Salg er fin-fint, hvis man er tidlig ute - vel og merke!
Har vært ute og kuppet litt i det siste. I går var vi på House of Oslo,  jeg elsker det stedet. Og heldigvis er jeg heldig og bor i nærheten av dette herlige hus :) På Illums kom vi over den hvite lampen fra Artemide.  70 % avslag - ja takk! Den tar seg godt ut i smådamenes lille tv-stue. (Den skal flyttes inn i hjørnet)
Dea kjøpte seg en fin knagg "The dots" fra Muuto, (ikke salg) men for en interiørinteressert 12 åring var dette stas.




Jakke Mos Mosh, skjerf Stylesnob, tights og tunika Zara.




Har kjøpt litt klær på salg også, får nesten vond smak i munnen når man ser hva plagg man kjøpte før jul, koster nå. Dyre plagg blir billigere enn søstra til gratis på 50 og 70%. Skulle tatt på piggsko, rast rundt og shoppet alt etter jul ;D


Nå blir det Larsemanns kyllingwok med masse grønnsaker, dampende ris og litt godt i glasset. En god avslutning på en fin helg.




Tuddeluu!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar