tirsdag 10. januar 2012

HEISANN





Hva er vel mindre sjarmerende enn...







   




en "homofobrepublikansk - abortmotstander ? "
 Når jeg ser og hører, eller mest hører, (for de er jo velstelte menn ) de republikanske presidentkandidatene, så blir jeg redd - for hvilket kvinnesyn og hvilken politikk? Blås i landets økonomi og arbeidsløshet, bare vi får et abortforbud og blir kvitt homofile...
Hvilket århundre er det de har i det forfjettede land? Man kan jo lure.
Norske politikere blir jo rakettforskere i forhold.

Ja ja, spenningen blir å se om "kaner´n" velger seg en luring.



I dag er huset blitt vasket og her lukter det godt. Faktisk så godt at jeg ikke ville lage varm mat som spredde matlukt ;) Her ble det da kyllingsalat med blåmuggost, spinat, masse nøtter og balsamicodressing.. 
Mmm godt var det, og mette ble vi.




Nå er det kveldstur med Brunosten, og lesing på sengekanten for smådamer som står på timeplanen.



ha en fin-fin tirsdagskveld!




2 kommentarer:

  1. Hei sveis..))

    Mener også at jeg hørt ikke mer penger, gå tilbake til gull som betalingsmiddel...)) jaja...

    ha en strålende dag..))

    SvarSlett
  2. p.s du vet du har aktivert "vi ordrebekreftelse" for å legge inn kommentar på bloggen din ?
    har du det med viten og vilje skal jeg ikke bry meg..)) bare mange som ikke er klar over at de har det...man sitter jo ikke å kommenterer egnen blogg, som regel...-)

    klem

    SvarSlett