onsdag 11. januar 2012

SA BRURA





Har hatt æren av å finne finkjolen i dag...








Grmph, hadde skrevet ferdig dagens innlegg og klarte å slette hele greia. 

Men over til noe hyggligere..i dag har jeg vært med den hyggligste jenta i verden og funnet  brudekjole, og hun blir så fin på den store dagen, som skal stå til sommeren - og jeg gleder meg!

Men hva skal  jeg ha på meg? det kom jeg på nå.. Ai-ai, synes det er så vanskelig å finne kjole som sitter fint på den romslige kroppen min, som minstedamen så fint kaller det :D
Kanskje "noen" kilo burde vært fjernet så hadde det vært enklere? Hm, ikke lett når man er glad i det søte liv..som bildet over forresten viser. 
Ble en kaffe og "bittelitt sjokkis" etter middagen, det er jo tross alt onsdag?!
Synes livet er for kort til ikke å kose seg - tenk å bo i Hollywood og slanke seg hele livet - tror ikke det hadde gått lang tid før du hadde funnet meg i nærmeste lampepunkt hvis jeg hadde måttet det. Nei, trives nok best i tunikaen min jeg ..... eller lurer jeg meg selv nå? hi-hi...




Ønsker deg en sjokoladefylt onsdag...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar