tirsdag 17. januar 2012

VALGET ER TATT





Kan jeg endelig se lyset i tunnelen?








Vi har sett på sofa i evigheter, og med en beslutningsvegring større en Everest, så kan jeg si at valget ikke er enkelt. Men nå har familien endelig landet på denne - tror jeg ;)
Baseline, fra fineste Eilersen. 










Men dilemmaet er da ikke over - hvilket stoff skal man velge?
YNK! 
Familien har mest lyst på det i midten...men med to barn og en Brunost så er det kanskje litt vågalt?
Skal jeg safe på det til høyre, eller er det kjedelig å velge nesten helt likt det stoffet vi har idag...
HJELP!



Nå er det pizzatime først, 
så ut å ake litt på de få cm som kan akes på. 
Har en fin bakke på skolen til damene som nesten er nærmeste nabo.




Gammel sofa gå din vei - ny sofa kom til meg...






1 kommentar:

  1. tøff sofa..:) vi har vel en sofa som ligner stoffet i midten...:-) så jeg hadde valgt nr 1..ikke fordi nr 2 ikke er fint..men fordi jeg er
    lei så klart..tjii

    fortsatt god helg..))

    SvarSlett