fredag 17. februar 2012

BYEN MIN




Så heldig man er når man kan være ute i fint vær...






































I dag har jeg tatt trikken til byen, følte meg med ett så miljøvennlig.. 
...og jeg må desverre være ærlig, å si at bilen blir brukt så alt for mye. 
Men når jeg for engangs skyld tok kollektivt, så gikk det opp for meg at herre! -  så mye mer man legger merke til, og så mye mer man ser! 
Og med det været vi hadde i dag, så ble turen helt nydelig,  knipset litt av det jeg passerte.
Fikk gjort unna litt ærender og lunchet med min kjære mor, før jeg trikket opp til bydelen vår igjen og gjorde klart til helg. Fylte opp kjøleskapet med gode varer og kjøpte vakre roser og tullipaner. Helg!

Sushi er spist, ett glass vin er drukket, og gullruta surrer som vanlig på en fredagskveld hos Fam. Gab.



Gledelig helg...





2 kommentarer:

  1. nydelige bilder:)
    Fikk med et lyst til å ta meg en tur til hovedstaden for litt inspirasjon!
    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  2. Takk så hyggelig å høre! - for jeg er ikke flink bak kamera, eller telefonen som disse er tatt med. Men synes de ble fine :)
    Riktig god helg til deg også :)

    SvarSlett