lørdag 4. februar 2012

CHILL OG DILL





Endelig et innlegg, de kommer ikke for ofte...








Denne bloggingen går ikke akkurat i turbofart dessverre, så mye å gjøre!

Bildene i dag er av noen av mine favroritter, nydelige roser. MesterGrønn, hadde det beste tilbudet i går,  30 stk. store nydelige lilla roser, ( de ser rosa ut bildet)  til den lille pris av 150,-  Løp og kjøp!!

Her skinner solen, og det er gnistrende kaldt, dog steget til - 11, men rimelig kaldt.

 I dag er det ikke så mye som står på programmet. Minste Gab, skal møte noen klassekompiser til strikkeklubb. De kaller seg "Den varme vott", så søte :)! Tre jenter og en gutt. I dag skal det strikkes grytkluter, som også er et lite skoleprosjekt.


Vi andre har planer om å prøve å snuse opp et sted man kan kjøpe høy. Vi har seks nydelig rådyr, som bor i hagen og nabohagen. I går når jeg la meg lå de rundt omkring i hagen her og sov. Vi får så vondt av de, så vi må få skaffet de mat. De er her hver eneste vinter. 
Nedfallsfrukten fra eple og pæretrærne spises utover høsten, men nå er jo de spist opp eller ligger dekket av snø.








Jeg har jo shoppet litt igjen i det siste, og et av de siste kuppene er denne superdeilige toppen fra 
Chill N, elsker den. Chill Norway har så fine detaljer på klærne. Favorittbutikken i bydelen, Ellie & co har hatt salg og denne fikk bli med meg hjem :)




Med ønske om litt mildere vær ...







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar