torsdag 23. februar 2012

DAGENS





Drister meg til et dagens...







Skulle ut en tur med små- Gabs og Brunosten, og fikk Dea til å ta noen bilder på trappen. 
Litt beskjemmet og litt redd for at naboene skulle stå å se på, ble det noen ganske keitete fotos ;)

Men jeg liker jo så godt når andre viser dagens, at jeg klinker til...

Jakke Mos Mosh, genser Zara, skjerf Beck Søndergaard, Jeans Dr. Denim og støvler Hunter. Hovedaccessoir; et stykk 1.5 år modnet Brunost ;)

Jeg ser det skulle vært ryddet og " sjainet" på trappen bak meg, ai-ai-ai... sikkert mange bloggersker som vrir seg i smerte hvis de ser dette.









Små-Gabs har vært et par timer hos et par lengtende besteforeldre. Altfor lenge siden forrige besøk. Mens mor jazzet rundt på litt ærender. Var bl.a innom Bolina. Favorittbutikken. Plukket med meg litt "småstæsj" Vi skal ha 11 til bords på lørdag på tapas, bobler, gøy og morro. Og da er det gøy med litt nytt.

Når vi er inne på dagens, så hadde minste-Gab jakke fra Benneton, bukse fra Zara og Uggs på tottene :-)





Da var det gjordt...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar