søndag 12. februar 2012

GLEDE




Gratulerer med dagen, alle mammaer...












Føler meg som verdens heldigste mamma, som ble vekket av to små damer, med kaffe på sengen, tegninger og blomster denne nydelige søndagen. 
Lykke. 
Slike stunder man skal lagre godt inne i hjertet sitt.








Tegningene som smådamene så stolt har gitt mamman sin.

Det jeg bet meg spesielt fast i er listen eldste har laget om meg, til høyre på bildet. Ikke bare er jeg snill, kul og morsom, men jeg er akrobatisk også! 
Den skal jeg leve lenge på :)








Dagen i dag er fylt med sol og atter sol og vi har vært ute og nytt det nydelige været.

Mannen i huset har nettopp kommet inn etter en ekstra tur ut for å kjøpe aviser og magasiner. 
Nå skal jeg kose meg med kaffe, kake og lese litt glossylektyre.

Senere i dag blir det fleskefilet, mandelpotetpuré,  grønt tilbehør og god saus. 




Varme tanker til de som savner, på en dag som dette...




1 kommentar:

  1. Så kos :-)) jeg har været borte i helgen og avkommet var dratt på tur førmjeg kom hjem, fikk sms...pakke til deg på kjøkkenet, etmlite krus :-)) alltid koselig med en oppmerksomhet.... Snill du er som har bestilt fint vær til sommeren , gleder meg :-)) klem

    SvarSlett