mandag 6. februar 2012

GODE VENNER




Rart hvordan ting kan snu...








I dag har begge smådamene vært hjemme fra skolen. Feber og hoste har preget dagen. I går var alle hoppende friske, og i dag var alt snudd på hode. Nå gleder jeg meg virkelig til vår, varmere luft og friskere Fam. Gab. Denne høsten/vinteren har det gått rimelig i ett.  








Men når det nå engang er sånn at begge er hjemme, så er det hyggelig at de er gode venner og stort sett koser seg veldig i hverandres selskap. 
Her er det Youtube-snutter som gåes igjennom. Fortsatt i pysjen, kom den egentlig av i dag?

Mor tok seg kun en snartur ut i strivind og snø, og kjøpte grillet kylling, salat og focaccia. Enkel middag med andre ord. Men på slike dager må mor være i en armlengdes avstand, for støtte og nærhet ;)








Mye av tiden idag har gått med på å følge med hvor våre nye hagevenner har befunnet seg. De har stort sett ligget i hagen til naboen. De er så fantastisk søte, og så uredde. Selv når jeg tok bilen og kjørte ( den sto rett i nærheten) så lå de fortsatt stille og koste seg. Må si det føles herlig og det gir oss den  landlig idyllen vi mangler i en storby. I morgen skal det handles inn mer høy til våre venner.



Nå er det stille i heimen, jeg og mannen gleder oss til ett av ukens høydepunkt, "Broen" på NRK. Fantastisk serie, bare elsker danske/svenske serier og filmer.




I morgen ønsker jeg meg sol...






 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar