fredag 24. februar 2012

YEEY




Ikke til å stikke under en stol, at fredag er deilig...













Ahh, endelig fredag, tror jeg mange med meg tenker. 
Det er så godt når helgen ligger å venter forran deg, fylt med kos og morro...

Denne helgen blir noget spenstigere enn vanlig, med venner til tapas og bobler i morgen. Og det skjer ikke så altfor ofte kan jeg love. Skulle ønske at tiden strakk til til mer av dette. Men det er jammen ikke lett å få samlet denne gjengen. Vi booket dato i november for å finne en helg som passet alle. Vi blir 11 til bords og denne gangen har jeg tenkt å ikke stresse så altfor mye over grytene. Tapas gjør jobben ganske enkelt. Til dessert har jeg tenkt å kjøpe vannbakkels og nougat, akkurat nok til en søt munnfull til espressoen.

I dag har jeg vasket, ryddet, fylt kjøleskapet og kjøpt fredagsblomster. Kjøpte bl.a nydelige gåsunger og eukalyptusblader ( som lukter så godt! ) Har også vært innom den lille delikatesseforetningen i bydelen og kjøpt kaffebønner, oliven og manchego-ost. 
Så ligger godt ann til morgendagen. Det sier jeg nå, løper vel rundt her som et piska skinn i morgen allikvel :D




Tror jammen våren har inntatt storbyen...




2 kommentarer:

  1. Fredager er veldig deilig :) Det er så fint hjemme hos deg! Håper du får en strålende kveld!

    SvarSlett
  2. tusen takk ! Riktig god helg til deg også :)

    SvarSlett