tirsdag 6. mars 2012

06032012






Hvordan har du det i dag ?









Er så lei alt av wallstickers og veggord i alle varianter, så den oppskriften skal ned så fort jeg finner noe annet å ha der... men hva?








Har kjøpt inn et knippe Perlehyasinter, som pynter og sprer godlukt i huset. 
Når jeg får disse i hus, da er det vår - og da er det glede ;)




Eukalyptusgrener i vase  og bolle fra Tine K, fjøl kjøpt på Home & Cottage, perleblomster i potte fra blomsterbutikken i nabolaget ;) 








Sitter å venter på mine håpefulle skal komme hjem fra skole. Skal hive oss over lekser og gjøre oss klar for dans. Jeg kjører og kjører :) Men det er som yngste sa i bilen til dansen her en kveld
" du mamma? er du glad for at jeg danser og holder meg i form?" Ja. det er jeg virkelig.. og synes måten hun spurte på var så søt.
Glad de har funnet sin aktivitet, som de elsker.


( Og...så er jeg glad det hverken er kakelotteri eller loppis som følger med, men det er hemmelig ;) )





Selv har jeg ikke enda fått fart på treningen enda - bombe!









2 kommentarer:

  1. Hei :) Jeg likte kjøkkenet ditt med laaang benk og et kult maleri over :)

    Monica;)

    SvarSlett
  2. Hei og hopp!

    Fant bloggen din via nib, og måtte titte innom :)
    Så flott kjøkken du har..
    Så deilig med så mye arbeidsplass på benken!!
    Det er noe jeg drømmer om!

    Ha en fin kveld!

    - Ida Susanne

    SvarSlett