onsdag 7. mars 2012

07032012







Her kommer et tvetydig bevis på at våren er nær..







Yngstemor begynner 0930 i dag, og vi fikk derfor tid til en liten morgentur sammen..
Men fy, så surt og kaldt det er her i hovedstaden idag, vind og snø i luften.
Ikke uten grunn at man sier lunefulle Mars.
Og til alle dere strikke/hekleglade ( som jeg beundrer så veldig) - jeg må skryte av lille jenta mi som har strikket luen hun har på - heelt på egenhånd.
De ferdighetene er ikke etter meg, for mitt håndarbeidsgen ble dessverre kuttet i mors mage...
Men lillemor redder litt av familiens ære, heldigvis.







I hagen har vi nydelige snøklokker som står og hilser våren hjertelig velkommen!
Og det får meg til å angre på at jeg heller ikke i høst fikk plantet hverken påskeliljer eller tullipaner.
I år som i fjor, kommer jeg til å kaste laaange misunnlige blikk, over gjerdet til naboen. Som selvfølgelig i år, som i fjor går å nyyter resultatet av høstens planting.. 








Nå skal jeg ta tak i dagen her, og gjøre unna litt ærender, før jobben kaller senere i dag.
Skal prøve å titte innom favorittbutikken, som ligger borti veien her, og se om  de har fått inn nye kjoler.
Er på utkikk etter ny kjole til sommerens bryllup. Ja, det er lenge til, men jaggu går tiden fort ;) 
Og kjoler er så vanskelig synes jeg - enten for trangt, for langt, for kort,  - alltid noe galt. Og i en slik setting må det jo sitte pent og være litt fjongt., eller hur?

Nuh, ut i været og ta tak i dagen!





Ha en flotters dag alle!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar