torsdag 1. mars 2012

BARNEROM





First day of March, first day of spring...













Jeg må, og skal begynne å trene mer.
Det må være førstepri fremover. 
Men det er jammen ikke lett å få trykket det inn i busy timeplaner, synes jeg. 
( alltid en unskyldning på lager, høres det kjent ut?)


Viser litt bilder fra ene barnerommet. 
Rommet forandres ganske ofte. Har en liten dame, som liker å ommøblere og "dille" på rommet sitt. Og for tiden er det rosa som er fargen som gjelder. Det synes mor er veldig koselig. Frykten for rosa kommer jo ofte snikende ved en viss alder, men har nå fått komme inn varmen igjen :)


Nå skal jeg sette seg ned med treningtimeplanen og finne ut hvor og når Zumbatimene på de nærmeste     
SATS-sentrene er, for jeg tror det er det som frister mest for tiden. 
Må også kjøpe meg nye løpesko. Når snø og is forsvinner nå, så skal jeg...

Men nå først en tur ut i det fantastiske været.





Den som lever får se...









3 kommentarer:

  1. Hei.
    Tusen takk for supersøt kommentar på bloggen min! Det smelter mammahjerte når andre skryter av baby`en min :-)
    Jeg er glad du la igjen noen ord for nå oppdaget jeg din blogg! Gleder meg til å følge deg videre og gå gjennom å titte litt!

    Klem fra Gøril

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Nydelig "blomst" på jenterommet:) La meg til som følger, likte blogger din.

    Monica;)

    SvarSlett
  3. Så nyydelig jenterom. Har nettopp funnet bloggen din, og her er det mye inspirasjon!!

    Klem fra Birgitte :-)

    SvarSlett