søndag 25. mars 2012

EN SØNDAG I MARS










Heisann sommertid!

Det husket ikke jeg, før jeg våknet og merket at ikke alle klokkene sto på det sammen ;D

Denne helgen har vært så deilig og innholdsrik.
Jeg snakker om været til det kjedsommelige, men ai-ai, energien bobler! 
I dag har trampolinen kommet opp, og vinduer er vasket. 
Nå bare koser jeg meg :)

Til lunch ble det amerikanske pannekaker, tror det er den såkalte vaffeldagen, men her ble det pannekaker istedet, det måtte det bli etter at vaffeljernet vårt rett og slett delte seg i to sist jeg brukte det, nei,  jeg er ikke en voldelig vaffelsteker ;))


Nå blir det en klassiker til middag, nemlig biff,  fløtepoteter, og rødvinssaus.
Vips, så er vi inne i en ny uke, og påsken nærmer seg med stormskritt.




Ha en fin kveld!








2 kommentarer:

  1. Herlige vårbilder du viser, skikkelig energibombe med slik ett flott vær. Her har også solen skint fra blå himmel og vi har selvfølgelig vært ute å gå tur (mellomste datter syklet).
    Det går greit å sykle med sykkelsko, men det er jo en vane... Fort gjort å glemme av og til at en sitter fast hi hi.

    God ny uke til deg

    Klemmer

    SvarSlett
  2. Nydelige solfylte bilder:-)
    Klemklem

    SvarSlett