torsdag 15. mars 2012

ET LITE TIPS





Et lite tips på kveldskvisten...










Etter turer i søle og leire så ikke støvlene mine ut, og trengte en vask.
Etter vasken smurte jeg de godt inn i matolje, vips  - så godt som nye igjen!
Jeg har gjordt det med alle typer gummistøvler jeg har hatt.

Og hvis du ikke vet det fra før så er støvler veldig altetende! De tar til takke med både extra virgin, kaldpresset, varmpresset, oliven og raps  ;))

Nå er det snart tid for en kopp te og Revenge på Tv3..




Er vist i skohumør for tiden :)




5 kommentarer:

  1. Hmmm, et godt tips!!
    Og jammen hadde du en fin skopark:)

    Ha en fin kveld ♥

    SvarSlett
  2. :-)
    Nå skal det sies at alle skoene er ikke mine. Men vi er tre damer i huset og alle har matchende sko ;)
    Ha en fin kveld, jenter!

    SvarSlett
  3. TAck för tips, det skall jag testa, kram

    SvarSlett
  4. Takk for tips, det skal prøves ut ASAP! Stor klem

    SvarSlett