lørdag 17. mars 2012

FROKOSTBORD


Familiefrokost ...










Her er dagens frokost bord :)

Det er så koselig med helgefrokost, når hele familien er samlet, og vi har god tid. 
Tid til å sitte. Tid til å spise godt. Tid til å snakke og bare være sammen.

Fast på frokostbordet er godt brød, god ost, egg, juice og masse kaffe :-)

I gårkveld satte jeg en speltdeig til gode frokostbrød til kaldheving i kjøleskapet. Så vi hadde varme gode rundstykker til frokost.
Superenkelt og supergode, oppskrift kommer senere...

Nå setter vi retning Bogstadveien, for litt shopping og kafebesøk. 
Eldste har sett en vårjakke på Zara hun "bare mååå ha" Hørt den før?


Deltar med disse bildene på utfordringen "Har du et koselig frokostbord?" hos bloggen Ekte Interiør.




God lørdag ønskes deg!









4 kommentarer:

  1. Lekkert! Kjempehyggelig at du vil bli med på min utfordring. :))

    SvarSlett
  2. Flott dekket bord!!
    Masse godt:)
    Og det er jo så kos med slike, vi kaller det "lang frokost" her hos oss:)
    Må innrømme at det blir sjeldnere og sjeldnere her, desverre... ungene blir så store, sover hele dagen:)

    Håper dere fikk shoppet den livsviktige jakken, hehe, jeg hører den rett som det er ja, er ikke så lenge siden jeg satt en hel dag og ringte til alle H&M for og skaffe en beige chinos med brunt flettebelte, det var såååååå viktig, hihi:)

    Ha en fin fin kveld!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Den livsviktige jakken, var , desverre utsolgt :( Det hang én igjen i for liten str. Men det var ikke så vanskelig å finne et substitutt for å si det sånn, så jakke ble det ;)) To handleglade smådamer, Bogstadveien, lørdag - mor er helt utslitt, ha-ha ;D !! Jeg kan tenke meg at det blir sjeldnere med samlet flokk etterhvert ja. Husker jo selv hvor soveglad man var i tenårene;)
      Ha en fiin kveld!

      Slett
  3. God helg til deg!! mmm nydelige bilder og veldig lekkert bord (ble faktisk litt sulten av å kikke på bildene;) Vi baker et lignende brød og det smaker så utrolig godt! Tusen takk for at du la igjen hilsen og spor inne hos meg! Her likte jeg meg også! Stor klem

    SvarSlett