mandag 26. mars 2012

GO GWYNETH









Sitter her og tv-reklamene durer og går.
 Men en reklame er hakket litt freshere og kulere enn de andre, nemlig Lindex-reklamen med evig vakre Gwyneth Paltrow. Elsker klærne og skal ikke se bort i fra at det må bli noen nye jeans med kul farge og en preppy topp til. Må bare berømme Lindex for valg av frontfigur. Synes Paltrow er så fantastisk vakker, klassisk og delikat.

Spørs hvordan buksene blir på mine ben som hverken er tynne som hyssing, eller såå lange som lenger enn langt, vi får prøve før vi tar fatt på sorgene...



Jepp, nye "modern preppy" vårklær på " to do"- listen! 







:-)





2 kommentarer:

  1. Jeg handler normalt ikke på Lindex, og eneste grunn til det er at jeg ikke finner noe.
    MEN; begge rundene hvor en fra Hollywood har vært med så har jeg funnet noe. Forrige gang med Reese W. fikk jeg has på edn superkule dongriskjorten. Og denne gangen fikk jeg tak i den stripete genseren med paljetter+buksen over i blå. LOVE IT

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke jeg heller! Men disse klærne ser jo superfreshe ut, så nå har det virkelig vært vurdert ! Må hive meg rundt da , det er vel utsolgt er jeg redd...

      Slett