tirsdag 27. mars 2012

H&M HOME














Jeg liker at H&M home, har fått butikk her i hovedstaden. 
Var der her om dagen og etter å tatt frem - lagt tilbake, tatt fram og lagt tilbake igjen ørten ting, så endte jeg kun opp med duftlys ( som forøvrig ikke lukter noenting, heldigvis  - for duftlys må koste mye skal de være ok ). 
Men når jeg ser disse herlige bildene tror jeg at jeg må ta meg en tur igjen, og da ikke legge alt jeg tenker på tilbake :)
Fine til ting til snille priser kan jeg like !


Nå står lekser og kjøring på tapetet.
Før vi samles til en sen middag/ kveldsmat. 
I kveld tror jeg får bli omelett, salat og godt brød.




Klem!




5 kommentarer:

  1. HM Home har masse fint!!
    Masse inspirasjon!!
    Her blir det nybakte grove osteboller!!
    Fin kveld til deg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Hyggelig med nytt besøk, kjempe mye fint inne hos deg, en stilsikker blogg. La meg selvsagt som følger, jeg kommer snart her igjen!

    SvarSlett
  3. Enig med deg! Mye fint og flotte bilder. Liker bloggen din:-) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Hei på deg.
    Helt enig med deg, mye fint til snille priser hos HM Home. Det liker vi!!
    Herlig blogg du har, med masse flott inspirasjon.
    Legger meg til som ny følger her hos deg, her titter jeg snart innom igjen ;)
    Ønsker deg en riktig fin dag.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  5. Mye fint hos h&m til supre priser!
    Har ikke vært innom butikken enda, blir neste gang jeg er i hovedstaden :-)

    Fin onsdag til deg!

    Klem Elin!

    SvarSlett