onsdag 28. mars 2012

LILLELØRDAG














Hei og god onsdag alle!

Har vært en svipp på Home & Cottage, og med i vesken fulgte fin lyslykt fra DAY. 
Den var satt ned med 70%, så jeg fikk den nærmest gratis..mange nedsatte varer der nå.. så bor du i nærheten av en av butikkene, så løp og kos deg ;D 
Synes det er så stas når ting jeg kjøper kommer i fin innpakking, slik som denne posen som fulgte med lykten, litt hverdagsluksus.


Nå er vi midt i uken igjen, og påskeferien nærmer seg med stormskritt for de som er så heldige å ha ferie. 
 Har en jobb som krever meg like gjerne på juleaften og 17. mai, som på søndagmorgen klokken 05.00 - gjesp!
I fjor jobbet jeg hele påsken, men i år er det heldigvis fri og kos med familen som gjelder, hurra!


Nå - litt middag før vi skal i vennegruppe med lillemor, og Dea skal kjøres til dans. 
Ingen fritidsproblemer med andre ord.


Klem fra meg :)





2 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    Flott lykt, og så nedsatt med 70% ble den jo et riktig kupp ;)
    Ingen fritidsproblemer med to "små damer" i hus nei, alltid på farten og på vei et sted ;)
    Deilig med fri i påsken, la oss håpe solen skinner på oss alle!
    Ha en riktig fin ettermiddag.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  2. OMG, elsker lykten!!
    Hmmm... salg på H&C hørtes farlig gøy ut:)
    Kanskje jeg må ta en tur da, har egentlig kjøpestopp denne måneden, men 70% er jo faktisk nesten som og SPARE penger det, hihi:)

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett