mandag 19. mars 2012

ER DU HEKTA?


















Jeg har fått bare mer og mer dilla på neglelakk. Og har gjort meg opp min meninger om noen av de.
Øverst ser du fargen fra Essie nr 40, som jeg bruker nå. 
Etter at jeg nå i det siste stort sett har brukt Dior, Chanel og Essie, er min konklusjon som følgende:
Chanel har helt klart de vakreste fargene.
Dior er helt overlegen å legge, med flat, bred pensel. To strøk og neglen er dekket.
 Essie, er desidert den som sitter best. Sitter som ei kule i maange dager. 
Og den koster ca 150 kr. mindre enn de to andre merkene.
Før har jeg bare brukt helt lyse farger, men har nå kjøpt meg et aldri så lite "neglelakkarsenal" og synes det er festlig å variere med farger. 
Man føler seg jo straks litt mer velstelt med pene negler :)
(hadde de bare vært litt lengre og sterkere og...)




Ta en titt på denne kule reklamen fra Chanel, kanskje du får lyst på en ny lakk ;)) ?







Her er eldste datter i huset sin favoritt  - Chanel 535 May ;)







Har du funnet din favoritt?





6 kommentarer:

  1. Jepp, jeg har lakkdilla:)
    Jeg har brukt Chanel sine lakker, men syns ikke de sitter noe godt til den prisen!!

    Det jeg har funnet ut er at så lenge jeg har en god overlakk, kan neglelakken være så billig som bare det:) Jeg har nå billige lakker fra VeroModa, tror de kostet 20,- stk jeg, og med overlakk fra No7 sitter det leeeenge:)

    Har også fått en liten dille for Debborah Lippmann - maaange flotte farger, og glitterlakken er lekkersmekker:)

    Likte veldig godt den muldvarpfargen du viser, og Essie har jeg ikke prøvd før... da blir det vel en ny lakk her og da:)

    Ha en fin fin dag!!

    SvarSlett
  2. Jeg er også hektet =)
    Men bruker KUN Deborah Lippman sine!
    De er suverene

    SvarSlett
  3. Jeg har også et par fra Deborah Lippman, men jeg synes penselen er veldig tynn, og dermed litt vanskelig å legge. Det sier kanskje mer om meg som lakker;) - men uansett, neglelakk er gøy, og nå fikk jeg et spark bak til å skaffe meg en god overlakk, for der slurver jeg nemlig..
    Ha en fin kveld jenter =) !

    SvarSlett
  4. Er glad i neglelakk jeg også ja, bruker ofte helt lyse farger /fransk manikyr. Min favoritt akkurat nå er kanskje Deborah Lippmann, den sitter også nokså godt og har bred pensel. Og O.P.I er også en kjempebra lakk. Ellers elsker jeg stort sett alt fra Dior, det er favorittmerket mitt.

    SvarSlett
  5. Herlig neglelakk du viser, har til gode å prøve en. Kanskje det var på tide for mor i huset å snope litt til seg selv;-))
    Rammen er kjøpt på Ikea og det er en Ribba ramme. Størrelsen 70*100 tror jeg kostet 249 eller noe sånt.
    Ha en flott tirsdag

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for raskt svar! Da får mor her i huset suse en tur til IKEA, så det blir litt "årnings" :D

      Slett