mandag 26. mars 2012

NY UKE









Så er det nok en ny uke, ukene de flyr så fort og helgene er borte med en knips...

I dag har jeg fri, heldigvis, for her er det hektisk, mye som må ordnes når man har fri. 
Nå hiver jeg i meg litt god salat med rester etter helgen. 
Kyllingsalat og litt fløtegratinerte poteter, men de potetene egnet seg ikke på trykk, he-he, men de gikk oppi salaten de og  - så godt! 
Tror jeg kunne levd på kyllingsalat...
I salaten hadde jeg div. grønn salat, cherrytomater, løk, kylling, feta, solsikke og pinjekjærner, nektarin og jordbær. Litt oljedressing på toppen.  Når jeg var yngre hatet jeg når mamma puttet frukt i salaten, men nå elsker jeg det - og heldigvis ungene også.

Nå venter jeg på at lillemor skal komme fra skolen,  og et besøk på biblioteket er på menyen, 
hun er nemlig en liten bokorm ;)



Tjohei, som det går !




7 kommentarer:

  1. Mmmmmmm det så deilig ut!!!
    Jeg har ei lita også som maser om biblioteksvesøk,så det må nok bli snart!

    Her er det kjøttdeig og spagetti før vi vender nesen mot stadion -weeeeee

    SvarSlett
    Svar
    1. biblioteket er suverent, bøker er så dyrt så hvis man skal holde de med bøker blir det jo en formue. På skolen må de holde seg selv med lesebøker, så det i tillegg til det som skal leses på sengekanten så er det godt å kunne låne noen bøker.

      Tvi tvi, håper kampen går bra - juuhuu ;D!!

      Slett
  2. Kyllingsalat er såååå godt! :) Fristende ja. :)
    Blir lite med avslapping når man har fri ja. Dagene blir brukt til å gjøre alt man ikke får gjort ellers. ;) Hihi..
    Vi skal kjøre siste flyttelass på onsdag, så begynner nedvasken. Nok å gjøre de kommende dagene ja..

    Håper dagen din er fin. :) Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Puh, da er det snart over ! Når du har vasket ut og låst døra for siste gang da er det bare å puste ut ;)
      Lykke til!!!

      Slett
  3. Så kjempegodt ut med kyllingsalat! Deilig på en mandag det:) Jeg har hentet frem hagemøblene i dag....Men når jeg så dine ble jeg noe misunnelig...er de fra Living? Klem Julie

    SvarSlett
    Svar
    1. jepp, stoler fra Living og bordet er fra Ikea :))
      Kos deg nå når møblene har kommet ut !!!

      Slett
  4. Herlig salat!! Aldri feil det!!
    Fin kveld til deg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett