fredag 30. mars 2012

" ORANSJE PALMEFREDAG"






Favoritt-te og favoritt-blad..


Lillemor har kul KARTELL-lampe på rommet sitt, og Anton Berg kan jo sine saker, gutten har da holdt koken siden 1884


Fredagsblomstene har gått i glemmeboken - det får bli lørdagsblomster i stedet ;)
Vasen er fra Kremmerhuset, som kunne opplyse om at, joda den er vanntett den . 
Det kan jeg informere om at det er den ikke ;)  Duftlys -  H&M home.




Ble litt inspirert i dag av den fine oransjefargen, på Plaza Interiör. 
Jeg kjøper så mange blader hver måned, at jeg får vondt i magen når jeg tenker på det - tenk alle lampene og stolene jeg kunne kjøpt for de pengene. Hvis jeg gjør om  haugene med magasiner til kroner, så er det jammen ikke lite som ligger der  - men du verden så mye pur glede som de gir! 

Ikke mye påskepynt i huset foreløbig, annet enn en supersøt liten påskekurv med karse, som lillemor så stolt kom hjem med nå :) 
Blid som en sol, og fornøyd med at hun har ti hærlige dager med fri foran seg - lykke..


Jeg er heldigvis i mye bedre form i dag, takk for "god bedring hilsner" de hjalp ;) !


Nå skal jeg ta litt tak i huset her, sånn at det blir kveldskos i kveld - klarer ikke å slappe av og kose meg hvis huset er på "halv tolv"så her er det bare å ta seg selv i nakken, og få ting på stell!


I kveld blir det tacokos, hjemmelaget guacamole og en liten Corona ;)
(Harry, jeg vet, men jeg liker best øl til taco ;) )



Glad påske ønskes dere alle, 
kjør forsiktig dere som er midt i påsketrafikken!



KLEM !






6 kommentarer:

  1. Herlig farge! God helg til deg! Klem julie

    SvarSlett
  2. Herlig farge! God helg til deg! Klem julie

    SvarSlett
  3. Herlig farge! God helg til deg! Klem julie

    SvarSlett
  4. Kjempefine bilder! Blir glad:-) Jeg har også fått litt påskepynt i huset i dag:-) God påske!

    SvarSlett
  5. Herlig farge!!
    Og du er definitift ikke alene om å bruke en "formue" på interiørblader...men akk,det er herlig avkopling!! ;-)
    Fin fredag til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder og HAPPY farger:)
    Koselig med litt nye farger, litt deilig godis, herlige blader og påskepynt fra de små ♥

    Ha en fin fin fredag, her blir det og taco og godis - til The Voice:)

    SvarSlett