torsdag 29. mars 2012

PÅ´N IGJEN





 Cheerios og vann - min "saftige" frokost, - not ;D
Er syk igjen, feber og forkjølet.
Denne vinteren har innholdt forkjølelse x "ørten", streptokokker, og lungebetennelse innkl. 5 døgn på Ullevål. Noget lei nå...men vi har vel kledd av oss for mye, på disse soldagene vi nå har hatt i hovedstaden. Jeg får vel skylde meg selv ;)


Dagens klage - beklager  :-) 

Nå blir det et par timer under dyna, en dusj og så håper jeg at jeg snart er oppe og hopper igjen!



Ha en flotters torsdag!





3 kommentarer:

  1. Uffda! Ikke kjekt å være syk! Tusen takk fro en koselig blogg- ønsker deg snarlig god bedring! Klem

    SvarSlett
  2. Ikke noe godt og være syk... nå som det er helg snart og alt, har ikke tid til det da:)

    God bedring ♥

    SvarSlett
  3. God bedring til deg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett