lørdag 31. mars 2012

SISTE KVELD I MARS





      




I tillegg til gule tullipaner fikk en påskekylling følge med hjem, fra blomsterbutikken i dag.

Har innsett at Fam.Gab eier svært lite påskepynt. 
Synes påskepynt er søtere enn søtest i butikken, men ikke så søtt når jeg kommer hjem.
Men denne karen var fin.....og hvit ;)

Dea og jeg er iferd med å lage chilleburgers og smoothie, og etterpå blir det en koselig jentefilm på oss.
Lillemor er på overnatting, og far i huset har innvitert sine ansatte på en middag i kveld, så her er det jenteparty - så kos :-)




Pønsket ut litt lureri til morgendagen ;) ?



4 kommentarer:

  1. Jeg har også oppdaget at jeg har veldig lite påskepynt. Det pleier gå mest i gule blomster og grener - og de varer jo ikke til neste år ;)

    Kos dere med jentekveld - så koselig :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Har ikke så mye påskepynt vi heller! :)
    ..ungene har laget litt i barnehagen og så har vi
    laget litt hjemme ;)

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  3. Ikke her heller. Altså, jeg har påskepynt til å dekke hele huset, men jeg synes ikke det er noe fint. Som du sier så er det fint i butikken :) Men,kommer langt med en liten blomst her i huset :P

    SvarSlett
  4. Det var en skjønn liten kar! Ikke så mye påskepynt her heller i og med at vi aldri er hjemme i påsken. I år er første hjemmepåske og jeg gleder meg til late dager. Litt blomster og gult - og ikke minst påskeegg gjør susen som pynt:). Takk for koselig kommentar på inngangspartiet. jeg er så fornøyd! Ha en herlig påske!

    SvarSlett