onsdag 7. mars 2012

SOVEROMMET






En liten sniktitt ...






Bilde "Inger & Olle" fra ISAK, lampe Åhlens/IKEA, Sengeteppe Åhlens, Puter fra Ikea, Palma og Svenskt Tenn,
Glass Rice, Vase Tine K, og Klokke Søstrene Grene, Møbler IKEA.


Rye fra Pappelina

Titter så vidt inn på soverommet. 
Her er det ikke mye å vise til. I motsetning til hos mange andre, er sovrommet hjemme hos oss et forsømt område. Her trengs et realt løft. Vegger og gulv trenger sårt et nytt strøk. De 13 år gamle IKEA møblene har vel snart gjordt sitt. Og jeg har så lyst å male gulvene hvite. Larsemann vil at vi skal legge samme gulv som resten av huset, mens jeg har såå lyst på ett, bare ett...hvitt gulv!






Er snart klar for jobb, kun en liten snartur - heldigvis.

Du og du for et vær vi har hatt her i dag. Snø, surt og kaldt  -  er det lov? ;-)) 
Har gjordt klar en lasagne som står i kjøleskapet klart til steking i kveld til jeg kommer hjem i kveld.
Da blir det kun for resten av gjengen å lage en god tomatsalat og dekke bord.

Kjenner jeg gleder meg til det, sammen med et godt glass rødt.




Bloggetiblogg!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar