lørdag 24. mars 2012

STEMNINGSRAPPORT FRA HOVEDSTADEN












Solen varmer.
Jeg og mannen er alene uten barn i kveld, smådamene er på overnattingsbesøk hos kusinene sine.
Stille i heimen og vi koser oss med sushi, jordbær og et lite glass vin.


Vi har vasket og skurt terrasse og trapp, vasket møbler og fått de plassert, og nå bare koser vi oss.
Herremin - for en tidlig vår vi har i hovedstaden i år.
I morgen skal det rakes og ryddes ute, og kanskje en tur på hagesenteret å kjøpe flere frostvillige planter :)


God lørdagskveld til dere alle sammen..


Klem fra meg :)




7 kommentarer:

  1. Hei!!
    Ååå! Dette så luksus ut!!
    Alle mine yndlingsting på en gang*ler*

    HERLIG stemningsbilder :)

    HUGS
    (har lagt meg til som følger av bloggen din)

    SvarSlett
  2. Åååå dette så kos ut :)
    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  3. JOY ja, det er ordet om dagen:)
    Her er det helt nydelig ♥

    KOS dere!!

    SvarSlett
  4. For en deilig dag dere har hatt:)
    Følger deg videre jeg!
    Ha en fortsatt solrik helg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Herlige våren!!
    Finfin bligg du har!! ;-)
    klm ingrid l

    SvarSlett
  6. Dere har vært UTROLIG heldige med været i hovedstaden! Får tilstadighet updates av lillesøster om at det er Conversedag :-) Håper dere fikk en deilig kveld igår!

    SvarSlett
  7. Åh det ser alldeles ljuvligt ut, kram

    SvarSlett