søndag 1. april 2012

1 APRIL




Ny kyllingkompis fra M.Grønn og lykt fra DAY Home.


På bordet en god blanding av DAY Og TineK. Og kvister med gullregn fra hagen :)





Det er litt påskesteming i heimen selv om mangelen på pynt er påtagende når man ser all den fine pynten som florerer i bloggverden.
Men med gule tullipaner, litt grener med Gullregn fra hagen, en liten ny kylling og div. påskeegg så ligner det litt på påske allikevel :)

Nå skal jeg hente lillemor hos venninnen hun har overnattet hos, hun ringte og sa hun elsket meg når de hadde lagt seg i går , så søt, det smelter et morshjerte!
Det er rart med det, man tenker innimellom at det kunne vært godt med en barnefri kveld, men som man savner de når de først er borte! Det var så stille og rart  her igår, ingen som skravelt konstant!
Og ekstra stusselig var det å titte inn på den tomme sengen hennes nå jeg skulle gå og legge meg.

Når lillemor er hentet, skal vi ordne oss og dra avgårde til påskelunsj, hos mine foreldre.
Lunsjen er fast tradisjon på palmesøndag, og vi gleder oss!






Ønsker deg en fin Palmesøndag og ikke la deg lure ;)







4 kommentarer:

  1. Akkurat passe dose påske syns jeg:)
    Kjempekoselig med litt gult ♥

    Ha en fin fin søndag!!

    SvarSlett
  2. Fin første april til deg!!
    Ta en titt inne på bloggen min!! ;-) (ingen aprilsnarr altså!!)
    klm ingrid l

    SvarSlett
  3. Heisann. Så koselig at du stakk innom bloggen min, for da oppdaget jeg denne fine bloggen. La meg til som følger hos deg:)

    Koselig og akkurat passe dose påskepynt hos deg.

    Håper familielunsjen var hyggelig, og ønsker deg en fin påske:)

    SvarSlett
  4. Enig med de andre - akurat passe påskepynt.

    Puten i elsk stolen din var bare uberkul:)

    Fortsatt fin søndag til deg!

    SvarSlett