lørdag 21. april 2012

210412




Denne jenta gleder seg til en uke på leirskole f.o.m i morgen :)
I dag har vi handlet inn det som manglet, og pakket.
Og jeg gleder meg allerede til hun kommer hjem igjen!
Gjorde et realt kupp i sportsbutikken og kom hjem med regnjakke fra North Face som hadde kostet 2700,- som vi fikk til 599,- !
Dea var fornøyd med det ;D







 Fredagsblomstene ble lørdagsblomster denne uken.
Og gjett om jeg ble skuffa når det ikke var en peon å se :/ 
Hvite tullipaner ble så kjedelige, når jeg hadde sett frem til noen saftig rosa "bomber"



Her er det overnattingsbesøk hos minstemor - de har lagt inn bestilling på amerikanske pannekaker til frokost. 
Eldste gjør seg klar til en uke uten mor.
Eller det er vel heller jeg som gjør meg klar, til en uke uten henne...



:-)






4 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    He, he..kjenner igjen den følelsen når ungene drar..., ikke greit å være mor da ;))
    Ønsker dere lykke til både mor og datter!
    Ha en fortsatt fin helg.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  2. Så fin jente, med lekkert skjerf:)
    Blir nok heller mamma som må forberede seg på denne uken ja, hehe:)
    Det går så fort atte... !!

    Ha en fortsatt fin helg:)

    SvarSlett
  3. Det er rart når de vokser til disse ungene våre...tror jeg må tviholde på minstemann leeenge!! ;-)
    Jeg også har vært på jakt etter (lyserosa) peoner,men ikke lett helt ennå. Så her ble (fredags)lørdagsblomstene rosa erteblomster!!
    Fin kveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  4. Vakker jente!!Stas med leirskole og skummelt for meg;)

    SvarSlett