fredag 13. april 2012

AWARD




 1. april var jeg så heldig at jeg fikk en award fra fine bloggen, Lady Louise.

"Du er en av mine favorittblogger - så jeg velger deg "



Awarden fungerer slik  :

1. Linke til den man mottar awarden fra.
2. Sende awarden videre til 5 andre bloggere som har færre enn 100 følgere.
3. Svare på 5 spørsmål.



Spørsmålene er som følger:


*Hvorfor begynte du å blogge?
For å være helt ærlig -  så er det datteren min på 12 , som presset på og fikk meg til å begynne.
 Hun bare skulle ha en bloggende mamma. 
Hun opprettet bloggen, laget header og ordnet alt, og sa "vær så god mamma!"  
Med en jobb så og si helt uten kontakt med pc, (kun for å stemple inn/ut, og mail-lesing) er det mye som har måttes læres, og det har jeg jammen meg hatt godt av. Jobben medfører mye reising, så det varierer hvor mye tid det blir til bloggen, det varierer også på motet og hva jeg føler at jeg har å vise frem - men alt i alt er det bare supergøy! 
Særlig når man opplever respons og oppretter nye kontakter ;D


*Hvilke blogger følger du?
Jeg følger hovedsaklig interiørblogger, men detter innom både mat og moteblogger også.



*Favorittfarge?
HVIT! 
I tillegg kommer svart og saftige pasteller..


*Favorittfilm?
Uten tvil romantiske jentefilmer!
Elsker å se film, og noen av favorittene er Something Borrowed ( så den for noen dager siden og den er så søt!) Love actually, Home sweet home, Familyman, The Holliday og Cinema Paradiso og Chocolate ellers alt med Hugh Grant og Colin Firth , for det er som regel søte filmer ;)
Liker også en god thriller, men action og skyting er det lite av på denne tv´n.


*Hvilket land drømmer du om å besøke?
-  Safari i Afrika
- Færøyene
ellers alt av øyer i Karibien og  Stillehavet.
Og så har jeg alltid lyst til å dra til USA..det er og blir verdens festligste land ;D



*Mine 5 blogg-awarder går til:



Ønsker alle en riktig fin og koslig helg!






6 kommentarer:

  1. Hei og gratulerer med velfortjent Award.

    Godt datteren din hjalp deg til å begynne å blogge. Det var bra.
    Koselig å titte innom deg her.

    Ha en fin fredag:)

    Klem Margareth

    SvarSlett
  2. ÅÅÅÅÅÅH. Så søøøøøt du er!! Tusen takk for award. Varmer et slitent hjerte på fredagskvelden. <3

    Klem

    SvarSlett
  3. Så fin blogg du har:)har lagt meg til følger eg!
    Ei fin helg til deg:)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for awarden og ikkje minst fine ord ♥
    Ser vi har veldig lik filmsmak;-)
    Kos deg i helga
    Klem:-)

    SvarSlett
  5. Hei på deg.
    Gratulerer med velfortjent award!
    Alltid like koselig å titte innom deg, så en liten takk til din datter som fikk deg til å starte med blogging ;))
    Ønsker deg en fortsatt fin helg.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  6. Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg:)
    Dette bildet likte jeg SÅ godt, virkelig fine kontraster og forelsket meg helt i de "gøye" fuglene:)
    ordentlig koselig blogg!
    ha en finfin søndag:)
    Klem Cathrine

    SvarSlett