lørdag 14. april 2012

HEI PÅ KVELDSKVISTEN









Sliter litt med bloggmotivasjon denne uken, og det som fikk meg til å våkne var et par flasker gylne bobler Larsemann kjøpte med hjem til meg i dag.

Kan anbefales, kjøpt på Meny - mild, god og passe "girly" ;)
Det er vel nesten ikke lov til å ha slikt på bloggen - Wiiii!
Larsemann har laget deilig wok i kveld, og drikken passet ypperlig ;)
 og nå sitter vi og koser oss i tvkroken!



mandag skal jeg på kurs, tre dager til ende, og jeg må gjennom en del pensum før dette kurset, så i morgen må dagen brukes til lesing - kjedelig!
Det blir antagelig dårlig med blogging de nærmeste dagene, kommer sterkere tilbake!



EN EKSTRA HILSEN TIL NYE FØLGERE - VELKOMMEN!!!


Klem fra meg !




7 kommentarer:

  1. Så søte flasker da:-)
    Du har så fine bilder på veggene dine- nydelige er de!
    Lykke til på kurs og lesedag i morgen!
    Klem.

    SvarSlett
  2. Lykke til med lesing...fortjener litt god drikke i kveld da!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  3. hehe cola og bacardi ja...eg drikke ikkje sprite av noe slag av samme grunn;-)
    Lykke til på kurs og med lesingen, venter på deg her vi vait du:-)
    Klemklem

    SvarSlett
  4. Blogglysten kommer og går!!
    Sånn har jeg det også!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  5. Fine bilder! Ser ut som dere koste dere i går :)
    Lykke til med lesing i dag!
    -Hedda-

    SvarSlett
  6. Fine flasker med innhold som også smaker godt fortjener å få oppmerksomhet:-) Ha en deilig søndag. Klem fra Elin, ny følger:)

    SvarSlett
  7. Hei igjen!!
    Kjekt at du vil følge meg... :)
    De hvite hagemøblene kjøpte jeg hos Jysk - Vega heter de!!
    Spent på kvaliteten, men mine skal stå delvis under tak!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett