mandag 30. april 2012

JENTEKVELD









 Mobil og penger er oppbevart i søt "mobilveskekjede" fra Stylesnob...









 I kveld er vi tre venninner som skal ta litt vin og sushi, og planelegge utdrikningslag for en fjerde venninne som skal gifte seg i juni :)
Telefon, vin og godt humør er det som trengs for å koke i hop en artig dag, for den søteste jenta i gjengen.
 Dette skal bli et utdrikningslag og ikke et utdritningslag, hun skal kose seg!



Ønsker dere alle en fin kveld!




Klem fra meg :)




3 kommentarer:

  1. For et utrolig lekkert mobiletui! Sånn må jeg ha.... Høres ut som om det ble en koselig jentekveld på dere:-) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Kul veske! Jeg var så heldig å få et helt fabelaktig utdrikningslag av min forlover + mange venninner i 2005. Salsatime, makeover, tapas og så mange drinker jeg ville ha på Friday's :) Ha en fortsatt fin onsdagskveld! Klemmer

    SvarSlett
  3. Kul mobilveske!!
    Tipper dere kom frem til noe bra:)
    Jeg er veldig for slike utdrikningslag, ikke utdriting:)
    Det skal være koselig og GØY, noe man ser tilbake på og VIL huske:)

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett