mandag 2. april 2012

JENTETUR






   




Mens Larsemann gjorde unna litt jobb idag, dro jentene på shopping. 
Hovedoppgaven var å kjøpe gave til nettopp Larsemann som fyller år på fredag :) !
Vi kjøpte litt til oss andre også;) 
Jeg kjøpte meg sminke og" bareMinerals" er favorittmerke for tiden. 


Lillemor fikk drømmeopplevelsen! 
En jente i klassen har nemlig vært på manikyr engang, og dette har ikke lillemor kommet over. 
Hun har snakket om dette i lang tid  -  og i dag bøy anledningen seg!
På senteret vi shoppet på, har de fått "Express manikyr" og lillemor fikk "Girls Manikyr", for jenter mellom 0 og 14 år ;) 
Smilet hennes var ubetalelig og kommentaren ble " mamma, jeg føler meg som en prinsesse! :)


Middagen ble mer lunch enn middag ;) 
Kyllingsalat, tzatzikidressing og smoothie, som jeg har helt dilla på til enhver tid :)


Nå er det pakking som står på menyen. I morgen setter vi nesen mot Gudbrandsdalen og hyttekos..



Klem!




4 kommentarer:

  1. Så koselig med jentetur:)
    Og så artig med manikyr!!

    Ha en fin fin kveld og en fin tur til hyttekosen i morgen ♥

    SvarSlett
  2. Koselig med jentetur:) Elsker også Id sminke og har kun brukt det de siste årene. God tur på påskefjellet. Klem Julie

    SvarSlett
  3. Så herlige bilder og jeg ser jenta
    di er stolt. Så gøy med maikyr :)

    Koselig med jentetur! :)

    Ha en fin påske!

    Stor klem

    SvarSlett