fredag 20. april 2012

KVELDSMAT










 Dea serverte kveldens siste måltid.
 Hun har som jeg har sagt før, fullstendig dilla på smoothie.
I kveld ble det smoothie av jordbær, banan og mango :)
Så godt at smågodtskålen står "nesten" urørt.



I kveld har vi ellers forberedt og pakket for Dea, som reiser på leirskole på søndag.
Hun skal på samme leirskole som jeg var på i ´86!
Lurer på om hun kommer hjem like forelsket som jeg gjorde?
Jeg ble nemlig forelsket i Jan Fredrik fra Strømmen, må vite ;D haha...
( ...har ikke sett han siden... )




God fredagsnatt!




3 kommentarer:

  1. Hei :)

    Så spennende med leiskole. Både for jenta og for deg tenker jeg.

    Og så på samme leirskole som deg og da. Det blir sikkert en fin opplevelse for henne.

    ÅÅ den smoothien så utrolig god ut. nam nam..

    Ha en fin helg :)

    Klem Margareth

    SvarSlett
  2. Smoothie er DIGG:)
    Her har både sønn og datter vært på samme leierskole som både jeg og pappa'n var på:) Det var litt kult:) Blitt ganske anderledes der så jeg på bildene, men egen hytte og nye guttebekjentskaper - så er det vel ganske likt som når mor var der:)
    Min helt het Mathias husker jeg, vi ble sammen, men snakket aldri sammen igjen, hahaha:)

    Ha en fin fin helg:)

    SvarSlett