lørdag 28. april 2012

PUT SOME NEW SHOES ON...










Dagen hos Fam. Gab har bl.a gått med til å anskaffe nye joggesko til smådamene, og litt annet vårlig nytt .
Gleder meg til de er ferdig utvokst på føttene, håper vi får samme skostørrelse alle tre, så vi kan byttelåne sko ;D


Far i huset har gitt grunnmuren en ny og fresh farge, mens jeg har vasket terrassen igjen... 
Nå er det atter koselig der ute, og jeg ser frem i mot litt varmere vær, de nærmeste dagene.
Det er i hvertfall meldt...









Smådamene er hoppende glade for sine "freshe hurrasko", og vi jentene tar oss en dans til denne go´låten, mens far gjør klar kylling med tomatsalat og tzatziki..
Senere blir det fin film og et dypdykk i smågodisskålen ;)


Lørdager er jammen fine ;D











6 kommentarer:

  1. lørdager er superfine:-)
    eg har også gjort noen små vår innkjøp i dag, nå nytes sofaen og nyaste kent albumet på genevaen, herlig helg ♥
    Knall fin farge på skoene, den likte eg:-)
    Ha ei fortsatt fin helg
    klem:-)

    SvarSlett
  2. KULE sko!!
    Sønnen i huset har samme typen i blå:)
    Og mor ønsker seg og slike, de ser så digge ut og gå i ♥
    Snuppa fikk Converse i dag, og det har og mor lyst på, hehe:)
    Jeg gleder meg og til vi er i samme størrelse, mangler bare 2 nå, hehe:)

    Ha en fin fin kvled:)

    SvarSlett
  3. Er innom deg og ønsker deg en riktig god lørdagskveld.
    Såå fine sko jentene dine har fått seg. Det er så deilig å gå med sånne lette sko etter en lang vinter med vintersko.

    Vi bytter på sko her i huset og. :)
    Lurt det.

    Klem Margareth

    SvarSlett
  4. Kule sko altså!MIn eldste datter har nå samme size som meg,men merker hun syns det er kulere enn meg...HM!
    Fortsatt god helg-herlig blogg;)
    Karin

    SvarSlett
  5. Så stilige sko og for en fin blogg! :) Jeg la meg som følger, og kommer nok tilbake! ;) Ha en finfin helg videre! :) Klem

    SvarSlett
  6. Superkule sko! DE hadde jeg lett lånt =)

    SvarSlett