søndag 15. april 2012

SNART KLAR FOR NY UKE








Her har det vært regn og sol, om hverandre.
Lillemor har vært veldig flink å luftet Brunosten, to ganger i dag.
Glad er hun når det regner, for hun er så glad i "regnluen" sin, som hun så fint kaller den ;)








Larsemann har som vanlig også denne helgen, stått for maten - heldigvis.
Jeg er ikke så glad i lage mat, desto mer glad i å spise den ;D
Kjempe god pizza med biff, skinke, hjemmelaget bunn og saus, masse spinat og mozzarella.
Servert med salat, aioli og et lite glass rødt ;)


Nå er det lesing på sengekanten for små damer, og kanskje en film for mor og far, før jeg legger meg til lading.



Ønsker deg en fin ny uke...





5 kommentarer:

  1. så herlige bilder, både det øverste og det med pizzaen.(nammis!)
    Og tuusen takk for at du valgte meg på den awarden. Eg blei heilt paff eg.
    utrulig koslig, tusen takk :*)

    Malin
    Livet på lyngbakken

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Vil du vinne et valgfritt plagg fra My Cinnamon Girl
    kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Håper du får en fin uke ♥
    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Hei!
    Jeg har sendt deg en award!
    Ta en titt på siden min:-)
    Ha en flott uke!

    Klem Cecilie

    SvarSlett
  4. Heisann. Akkurat nå er jeg veldig sliten og veldig sulten etter en lang dag på jobb, og da hørtes den pizzaen din veldig god ut:) Velkommen som følger:)

    SvarSlett
  5. Så søte de var sammen da:) Kjedelig med regn, ønsker meg sol og varme:) Håper du får en fortsatt fin uke:) Klem Julie

    SvarSlett