søndag 15. april 2012

TYSTNAD









Her sitter jeg, fordypet i kursforbredelser. 
Bunkret opp med alt som trengs for å sitte stille en liten stund av gangen. 
Får litt mark av å sitte stille lenge, ihvertfall på en søndag når man helst skulle kost seg sammen med flokken sin :D
( at jeg kunne begynt tidligere, og er en mester i å utsette det meste jeg gjør, snakker vi ikke om ;)  )
Har selskap av Brunosten, og det er beroligende :) 

Den kule notisboken er kjøpt på Milla Boutique, på House of Oslo, synes den er så fin!
( Det skal være Andy Warhole ;) )

Akkurat nå gleder meg til Larsemanns hjemmelagede pizza, med masse spinat og godis -  
men aller mest gleder jeg meg til kurset er ferdig på onsdag - puh ;D




Ønsker alle en behagelig søndag!!!




4 kommentarer:

  1. Hei!
    Tusen hjertlig takk for tipset ang. det hvite stuebordet! Me like;-)
    Tror kanskje det må bli Ikea sin til å begynne med og så får vi kanskje oppgradere når den tid kommer.
    Kjempefin blogg du har og lykke til med kursdagene!
    Her skal vi også snart nyte hjemmelaget pizza!

    Klem
    Cecilie

    SvarSlett
  2. digger den notisboka! Du må jo ta et sånt inspirasjonsbilde av søte Brunosten hihi..
    Lykke til på kurs og ha en fin ny uke:)
    KLem Cathrine

    SvarSlett
  3. Kul bok:) Lykke til med kurset og ha en fin fin uke:) Klem Julie

    SvarSlett
  4. Så kul bok og fine bilder..
    Må si jeg kjenner meg litt igjen. Jeg er nok også
    litt den som kan utsette ting.. ;)
    Kos deg i dag da og lykke til på kurset!!


    Stor klem

    SvarSlett