torsdag 19. april 2012

UT I MIN HAGE














Først vil jeg få takke Glamammarama, for hyggelig award - tusen takk!
Har fått en fra før, så spørsmålene som følger med awarden har jeg svart på litt lenger ned på siden her. 




Endelig er jeg ferdig med et tredagerskurs, og det er så deilig..
Har hatt fri i dag, og mye av tiden har gått med til å ordne og rydde i hagen, og tur med "Osten"
Tok noen bilder av knopper, blomster og kompis i hagen.
Nå er det "middagsårnings", lekser og kjøring av smådamer.



En go´nyhet tilslutt, snart er helgen her igjen!


Torsdagshilsen fra meg :)



3 kommentarer:

  1. Så herlige blomster i hagen ♥
    Jeg elsker den blåfargen:)

    Og den lille kompisen deres er så skjønn, hihi:)

    Ha en fin fin kveld, her er det og lekser og kjøring hit og dit som gjelder:)

    SvarSlett
  2. Er så deilig når det endelig er vær til å være ute!!
    Nydelige blomster,og ganske så søt "osten" også!!
    Fin kveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett