fredag 4. mai 2012

ENDELIG















Endelig fant jeg peoner i butikken :)


Sammen med disse saftige rosa, smågodt, god mat, levende lys og familien ( i den rekkefølgen, hi-hi ;) )
 så er helgen reddet.

Var så deilig med den korte uken, og enda bedre at jeg har hatt fri disse helgene.
  I fjor jobbet jeg alle rød dager fra jul til sommerferie, argh for en pine!
( ikke alle søndager altså, men påske, pinse o.s.v)


Men nå er det helg og alle gleder seg :)


Eneste helgeplan er å ha fetter med fam. på vafler. 
Det har de vært lovet lenge, så nå må vi bare få kjørt i gang vaffelpressa en gang for alle ! ;D



GOD HELG TIL ALLE =) !!




2 kommentarer:

  1. Aaaaaaa er ikke de bare nydelige!
    Elsker peoner!
    Kos dere masse HELE helgen

    SvarSlett
  2. Peoner er noe av det nydeligste jeg vet og jeg elsker det bildet med øyestikkeren! Ha en herlig helg! Jeg er gressenke hele helgen og med to små i alderen 2 til 6 år blir det ikke fritidsproblemer på meg da ;) Klemmer

    SvarSlett