tirsdag 8. mai 2012

FINKJOLE






Kjole fra Match, øredobber Suzanna G, clutch fra Mango, armbånd og ring fra Dyreberg & Kern




"Arbeider hardt hele uken, lengselen mot himmelen blå.
Sannerlig mot går det mot lørdag, da kommer finkjolen på "



Ikke helt denne lørdagen, men i juni. Da skal vi i bryllup! Og jeg gleder meg så veldig.
En av mine beste venninner gifter seg.
På lørdag fant jeg en kjole, jeg tror jeg skal ha på meg. Men først skal jeg ha den i konfirmasjon. 
Men da skal tilbehøret tones ned! Ikke "gull og glitter" i konfirmasjonen altså.
Kjenner jeg meg selv rett, blir det både nye sko og nytt tilbehør til bryllupet. 
Er du sånn også? 
Føler meg ikke vel, hvis ikke finstasen er ny - skikkelig tull....



Ha en fin uke, selv er jeg bortreist på jobb, blogging fra hotellrommet idag) og kommer ikke hjem før torsdagkveld :/

Hjemlengsel - alltid...


6 kommentarer:

  1. Kjempeflott kjole!

    SvarSlett
  2. Lovely kjole! Skal i to bryllup til sommeren, og selv om jeg har hundre kjoler i skapet, kan man jo alltid trenge en annen en:) Kos deg på hotell:) Klem Julie

    SvarSlett
  3. Kjolen var kjempelekker!!
    Er selv på jakt etter kjole til bryllup vi skal i i juli...denne tror jeg at jeg må kikke på...
    Er desverre litt sånn her også at det frister med NYTT hver gang det er en anledning... :-)
    Fiiin kveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  4. Så lekker kjole!!
    Digger fargen:)
    Og herlig tilbehør:)

    Tusen takk for hyggelige ord hos meg i forbindelse med min bli-ny-dag, hehe:)
    Og jepp, er ikke skoene og vesken bare helt FANTAStiske, jeg elsker de alt:)

    Ha en fin kveld ♥

    SvarSlett
  5. Superfin kjole ! Elsker fargen og tilbehøret.
    Dette blir du fin fin i:)

    SvarSlett
  6. Ååh så nydelig! Dette var ordentlig sommerlig :) Takk for kommentaren ;) Det gikk jo så det sang etter, bokstavelig talt, med venninnen min sist fredag, så da får jeg stemme tommelen blå denne fredagen også :)

    Ha en finfin fredag :D

    SvarSlett