lørdag 12. mai 2012

FINSTASEN







Finstas til nasjonaldagen er kjøpt inn -begge smådamene er bekledd og klare. 
Merket er "Name it" og kjøpt på butikken "Sukkertøy" her i hovedstaden. 
Nå gjenstår bare strykejobben :/


 Og i år som i fjor og året før der, har ikke jeg fått sydd ut bunaden min. 
Så i år som i fjor og året før der, skal jeg gå noen timer og puste kun på halvmaskin.


Og du hellige velstappede - har gitt beskjed til mann og barn at hvis de hører om en som har besvimt, så er det meg. 
Er du klar?


Her er huset fullt!
Har to små karer på 1,5 og 4 år på overnattingsbesøk. 
Småkarenes foreldre løper Holmenkollstafetten, med påfølgende restaurantbesøk.


Nå er det "middagsårnings", tidlig middag i dag grunnet sultne småtroll :-)



Glad og fin lørdagskveld til deg og dine!



Klem fra meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar